Звіт про роботу в 2021-2022 н.р.

ЗМІСТ

  1. Коротка характеристика закладу: структура, контингент учнів, склад педагогічного колективу
  2. Завдання і проблеми над якими працював заклад
  3. Створення умов для обов’язкового здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти
  • Характеристика мікрорайону
  •  Сім’ї та учні, які порушують вимоги щодо обов’язкового здобуття загальної середньої освіти. Заходи, що вживалися закладом з метою повернення їх до навчання
  1. Науково-методична робота закладу
    • Науково-методичне забезпечення роботи закладу
    • Участь в експериментальній та інноваційній діяльності
    • STEM-освіта
  • Атестація педагогічних працівників
  • Курсова перепідготовка педагогічних працівників
  • Робота педагогічної ради
  1. Організація освітнього процесу в 1-4-х класах
  2. Інклюзивна освіта
  3. Підсумки участі закладу в районних, міських, всеукраїнських етапах предметних олімпіад та конкурсів МАН. Засоби заохочення (нагородження медалями, стипендії тощо)
  4. Організація дистанційного навчання під час карантинних обмежень
    • Дистанційне навчанні в 1- 4 класах
    • Дистанційне навчанні в 5- 11 класах

9. Організація виховної роботи. Завдання і проблеми, над якими працював заклад з питань виховної роботи у 2021- 2022 н.р.

  • Загальногімназійні свята
  • Заходи з формування здорового способу життя, профілактики булінгу, створення безпечного освітнього середовища
  •   Виставки
  •   Профорієнтаційні зустрічі
  •    Конкурси
  •    Звіт про роботу учнівського самоврядування
  •    Благодійність

10. Робота гуртків

11. Робота бібліотеки та забезпечення учнів підручниками

12. Організація медичного забезпечення освітнього процесу

13. Організація харчування учнів

14. Соціальна допомога учням із числа дітей пільгових категорій

15. Діяльність батьківського самоврядування гімназії

16. Міжнародні зв’язки

17. Створення власної системи інформаційного забезпечення: гімназійна преса, радіогазета тощо. Використання мережі Internet

18.Фінансово-господарська діяльність

19. Форми контролю, яким піддавався заклад з боку органів державної виконавчої влади та органів управління освітою