З досвіду роботи

Готуючись до атестації 2018-2019 н.р. , з метою присвоєння та підтвердження педагогічного звання  «учитель-методист» та «вихователь-методист», педагогічними працівниками були написані методичні розробки, що пройшли апробацію в установленому порядку та схвалені  на засіданнях науково-методичної ради районного науково-методичного центру управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (рішення № 1 від 04.12.2018; рішення № 2 від 26.02.2019) та Вченою радою Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол № 1 від 15.01.2019):

  • Горонескуль Т. М., вчитель трудового навчання. «Проектна технологія як засіб формування життєвої компетентності на уроках трудового навчання»;
  • Довбиш С. І., учитель початкових класів. «Практичні методи і прийоми розвитку критичного мислення школярів на уроках української мови в 4 класі»;
  • Кабанець Т. І., вчитель математики. «Формування математичних компетентостей на уроках математики у 6-9 класах»;
  • Корнійчук О. М., вихователь групи подовженого дня. «Практика впровадження здоров’язберігаючих технологій у роботі груп подовженого дня»;
  • Сапожник Н. І., вчитель початкових класів. «Формування емоційного інтелекту учнів початкових класів».
  • Методична розробка Грабовської Л.М.  Формування громадянської  компетенції  учнів 5-х-7-х класів  засобами українознавства  у  виховній роботі педагога-організатора

Старий С. В. активно бере участь в STEM-проектах, у конкурсі стартапів Class-ідея, здійснює разом із учнями запуски експериментального метеорологічного зонду та його пошук, створили youtube-канал для залучення учнів до участі в запуску та пошуку зонду.

З матеріалами методичних розробок можна ознайомитися у вищеназваних учителів.