Готуючись до атестації, педагогічні працівники узагальнювали власний досвід роботи у таких методичних розробках:
2021-2022 н.р.
- Методична розробка вчителя англійської мови Горбунової Олени Юріївни на тему“Розвиток навичок читання на уроках англійської мови у 2-х класах”
- Методична розробкавчителя початкових класів Гуренко Юлії Миколаївни “Ранкові зустріч – інструмент для створення спільноти класу”
- Методична розробка вчителя початкових класів Івченко Маргарити Олександрівни на тему“Формування ключових компетенцій учнів початкової школи на основі використання методів активного навчання”
- Методична розробка вчителя англійської мови Манчченко Людмили Василівни на тему“Ігрова діяльність на уроках англійської мови у 2-х класах “
- Методична розробка учителя початкових класів Москаленко Тамари Михайлівни на тему“Використання кінестетичних практик під час формування обчислювальної складової математичної компетентності учнів 2 класу”
- Методична розробка учителя української мови та літератури Шамоти Олени Миколаївни на тему“Гейміфікація навчання: використання дидактичних ігор, створених на платформі «WordWall», на уроках української мови та літератури у 8-11 класах”
2020-2021 н.р.
- Методична розробка Дроздовської Л.М., вчителя музичного мистецтва, “Вокально-хорова робота – шлях до формування життєвих компетентностей учнів”.
- Методична розробка Ільющенко А.М., вчителя української мови і літератури, “Теотрія і практика використання ІКТ інструментів на уроках української мови”.
- Методична розробка Індутної Г.М., вчителя початкових класів, “Використання інноваційних технологій під час розв’язування задач на уроках математики в початковій школі”.
- Методична розробка Ковалевської Ю.Д., вчитель хімії, “Формування ключових і предметних компетентностей на уроках хімії в 11 класі”
- Методична розробка Федорчук І.В., вчителя зарубіжної літератури, “Організація уроків зарубіжної літератури з використанням дистанційного навчання “
2019-2020 н.р.
Добровольська О.Б., керівник гуртка: «Розвиток емпатії учнів засобами театрального мистецтва»;
Дорошенко О.І., вчитель німецької мови: «Ігрові технології як засіб формування компетентності спілкування іноземною мовою в учнів на уроках німецької мови (5 клас, перший рік вивчення)»;
Івченко О.І., вчитель початкових класів: «Формування мовленнєвих компетентностей у молодших школярів шляхом використання етнопедагогіки»;
Кондратюк С.Є., вчитель фізики: «Формування предметної компетентності з фізики в учнів 9-11 класів засобами індивідуалізації навчання»;
Овчаренко В.Г., вчитель географії: «Формування полікультурної компетентності учнів під час вивчення курсу «Географія: регіони і країни» (10 клас)»;
Тарасенко І.П., вчитель початкових класів: «Формування читацьких компетентностей молодших школярів методом дидактичних ігор. Навчання грамоти. Добукварний період»;
Язловицька Н.М., вчитель історії: «Робочий зошит. Всесвітня історія. Новітній час.10 клас» та «Робочий зошит. Новітня історія України.10 клас».
2018-2019 н.р.
Горонескуль Т. М., вчитель трудового навчання. «Проєктна технологія як засіб формування життєвої компетентності на уроках трудового навчання»;
Довбиш С. І., учитель початкових класів. «Практичні методи і прийоми розвитку критичного мислення школярів на уроках української мови в 4 класі»;
Кабанець Т. І., вчитель математики. «Формування математичних компетентостей на уроках математики у 6-9 класах»;
Корнійчук О. М., вихователь групи подовженого дня. «Практика впровадження здоров’язберігаючих технологій у роботі груп подовженого дня»;
Сапожник Н. І., вчитель початкових класів. «Формування емоційного інтелекту учнів початкових класів».
Методична розробка Грабовської Л.М. Формування громадянської компетенції учнів 5-х-7-х класів засобами українознавства у виховній роботі педагога-організатора
Старий С. В. активно бере участь в STEM-проєктах, у конкурсі стартапів Class-ідея, здійснює разом із учнями запуски експериментального метеорологічного зонду та його пошук, створили youtube-канал для залучення учнів до участі в запуску та пошуку зонду.
Інформацію оновлено 12.10.2022