У 2021-2022 н. р. у гімназії реалізовувалися такі експерименти:
– інноваційно-освітній проєкт Всеукраїнського рівня «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування базової середньої освіти» упродовж 2021-2026 рр. на базі 5-А класу;
- «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).
У жовтні 2021 року було видано практико зорієнтований збірник: «Життєтворчі смисли нової української школи (за редакцією Т. С. Антоненко, Н.В. Чепелєвої,
І. Г. Єрмакова, Т.В. Маліченко. К: Майстер книг, 2021. – 304с.
Грабовська Л.М., педагог-організатор, учитель українознавства брала участь у науково-практичних конференціях:
- «Українознавство на захисті національно-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл» ( з досвіду роботи) на Міжнародній науково-практичній конференції “Українознавство в сучасному освітньому процесі України та діаспори : дійсність і сподівання» ( жовтень 2021 р.);
- І місце у ІІ Міжнародному конкурсі для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу» (лютий 2022 р.)
У 2020-2021 н. р. у гімназії реалізовувалися такі експерименти:
– дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня за темою «Дидактично-методичне й навчальне забезпечення реалізації концептуальних
засад реформування початкової загальної освіти» («Світ чекає крилатих»);
- «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).
У 2020-2021 навчальному році колектив гімназії продовжив роботу над формувальним етапом дослідно-експериментальної роботи гімназії за темою: «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки». Експеримент було затверджено наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту № 1035 від 02 листопада 2017р.
Керівники дослідно-експериментальної роботи:
- науковий керівник Єрмаков Іван Гнатович, завідувач сектору ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
- Антоненко Тетяна Стефанівна, директор гімназії.
Підсумком діагностико-концептуального етапу було видання
практико зорієнтованого збірника: «Життєтворчі смисли нової української школи (за редакцією І. Г. Єрмакова, Т. С. Антоненко).
У рамках формувального етапу дослідження було виконано завдання експерименту:
- Наукове обгрунтування комплексно-цільової програми формування життєвої компетенції учнів. З реалізації цього завдання було організовано засідання науково-методичної ради гімназії.
Для наукового супроводу експериментальної роботи залучено: Інститут модернізації змісту освіти; Інститут педагогіки НАПН України; Інститут проблем виховання НАПН України; інститут професійно-технічної освіти НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека імені В.О. Сухомлинського.
Також учителі гімназії беруть участь у науково-практичних конференціях:
- 25 лютого 2021 року Кутова Оксана Орестівна (учитель німецької мови) та Давлетшина Юлія Василівна (психолог) взяли участь у роботі IV Всеукраїнської науково-практичної онлайн – конференції «Софія Русова – предтеча Нової української школи», присвяченої 165-річчю з дня народження видатної педагогині, просвітительки;
- 01 червня 2021 року в Науково – дослідному інституті українознавства відбулися Всеукраїнські наукові читання “Свою Україну любіть!”. Учитель українознавства Грабовська Л.М. виступила з доповіддю на тему ” Сучасні виклики у викладанні українознавства в закладах загальної середньої освіти”.
У 2019-2020 н.р. у гімназії реалізовуються такі експерименти:
Дослідно-експериментальна робота за темою: «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії» затверджена Наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.11.2017 р. № 1035.
Керівники дослідно – експериментальної роботи:
– Науковий керівник Єрмаков Іван Гнатович, кандидат історичних наук;
– Антоненко Тетяна Стефанівна, директор гімназії №59 імені О.М. Бойченка міста Києва
Термін проведення експерименту: вересень 2017- грудень 2022 року.
Відповідно до етапів роботи:
Діагностико-концептуальний етап:
• лабораторії та проблемні групи презентуватимуть узагальнені матеріали діагностики та напрацювання на конференції, а також готуються статті для посібника «Життєві смисли наративної педагогіки і психології».
Підготовчий етап:
• було підготовано до друку та видано компаративний практико зорієнтований збірник: «Життєва компетентність у контексті діалогу педагогічних культур: Україна − країни Європейського Союзу (за редакцією І. Г. Єрмакова, Т. С. Антоненко).
У 2018-2019 н. р. у гімназії реалізовуються такі експерименти:
- дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня за темою «Дидактично-методичне й навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти» («На крилах успіху»).
- «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).
Інформацію оновлено 14.10.2022