Експериментальна робота

0-02-0a-39781423661dd83ea5240b28e234dfa529534a92f3d1a8564e86fa6568d41c39_98447383

 

 

 

 

 

У 2022-2023 н. р. у гімназії реалізовувалися такі експерименти:
-інноваційно-освітній проєкт Всеукраїнського рівня «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування базової середньої освіти» упродовж 2021-2026 рр. на базі 6-А класу;
-«Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).
У грудні 2022 року було сформовано підсумковий ЗВІТ про результати дослідно-експериментальної роботи з теми «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії» та надано на розгляд експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у закладах освіти м. Києва Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учителі англійської мови брали участь у Всеукраїнській онлайн конференції «Особливості освітнього процесу під час воєнного стану» від Київського університету імені Бориса Грінченка.
16 листопада 2022 року на базі національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова відбулася Міжнародна науково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ ТРЕНДИ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ». Іноземними учасниками конференції були представники Куби, Польщі, Словаччини та усіх регіонів України.
За результатами конференції 8 членів педагогічного колективу та адміністрації гімназії (Антоненко Т. С., Федорчук І. В., Манченко Л. В., Суржик І. А., Черняк В. О., Наконечна Ю.Р., Слюсаренко Н. В., Зіненко Є.А.) отримали іменні сертифікати та збірник тез доповідей учасників до V(ІХ) Міжнародної конференції «Теорія і технологія іншомовної освіти »НПУ ім. Драгоманова.

 

У 2021-2022 н. р.  у гімназії реалізовувалися  такі  експерименти:

–        інноваційно-освітній проєкт Всеукраїнського рівня «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування базової середньої освіти» упродовж 2021-2026 рр. на базі 5-А класу;

  • «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).

У жовтні 2021 року було видано практико зорієнтований збірник: «Життєтворчі смисли нової української школи (за редакцією Т. С. Антоненко, Н.В. Чепелєвої,
І. Г. Єрмакова, Т.В. Маліченко. К: Майстер книг, 2021. – 304с.

Грабовська Л.М., педагог-організатор, учитель українознавства брала участь у науково-практичних конференціях:

  • «Українознавство на захисті національно-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл» ( з досвіду роботи) на  Міжнародній науково-практичній конференції “Українознавство в сучасному освітньому процесі України та діаспори : дійсність і сподівання» ( жовтень 2021 р.);
  • І місце у ІІ Міжнародному конкурсі для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу» (лютий 2022 р.)

У 2020-2021 н. р.  у гімназії реалізовувалися  такі  експерименти:

– дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня за темою «Дидактично-методичне й навчальне забезпечення реалізації концептуальних

засад реформування початкової загальної освіти» («Світ чекає крилатих»);

  • «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).

У 2020-2021 навчальному році колектив гімназії продовжив роботу над формувальним етапом дослідно-експериментальної роботи гімназії за темою: «Розвиток життєвої компетентності  учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки». Експеримент було затверджено наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту № 1035 від 02 листопада 2017р.

Керівники дослідно-експериментальної роботи:

  • науковий керівник Єрмаков Іван Гнатович, завідувач сектору ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  • Антоненко Тетяна Стефанівна, директор гімназії.

Підсумком діагностико-концептуального етапу було видання

практико зорієнтованого збірника: «Життєтворчі смисли нової української школи (за редакцією І. Г. Єрмакова, Т. С. Антоненко).

У рамках формувального етапу дослідження було виконано завдання експерименту:

  1. Наукове обгрунтування комплексно-цільової програми формування життєвої компетенції учнів. З реалізації цього завдання було організовано засідання науково-методичної ради гімназії.

Для наукового супроводу експериментальної роботи залучено: Інститут модернізації  змісту освіти; Інститут педагогіки НАПН України; Інститут проблем виховання НАПН України; інститут професійно-технічної освіти НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека імені В.О. Сухомлинського.

Також учителі гімназії беруть участь у науково-практичних конференціях:

  • 25 лютого 2021 року Кутова Оксана Орестівна (учитель німецької мови) та Давлетшина Юлія Василівна (психолог) взяли участь у роботі IV Всеукраїнської науково-практичної онлайн – конференції «Софія Русова – предтеча Нової української школи», присвяченої 165-річчю з дня народження видатної педагогині, просвітительки;
  • 01 червня 2021 року в Науково – дослідному інституті українознавства відбулися Всеукраїнські наукові читання “Свою Україну любіть!”. Учитель українознавства Грабовська Л.М. виступила з доповіддю на тему ” Сучасні виклики у викладанні українознавства в закладах загальної середньої освіти”.

У 2019-2020 н.р. у гімназії реалізовуються такі експерименти:
Дослідно-експериментальна робота за темою: «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії» затверджена Наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.11.2017 р. № 1035.
Керівники дослідно – експериментальної роботи:
– Науковий керівник Єрмаков Іван Гнатович, кандидат історичних наук;
– Антоненко Тетяна Стефанівна, директор гімназії №59 імені О.М. Бойченка міста Києва
Термін проведення експерименту: вересень 2017- грудень 2022 року.

Відповідно до етапів роботи:
Діагностико-концептуальний етап:
• лабораторії та проблемні групи презентуватимуть узагальнені матеріали діагностики та напрацювання на конференції, а також готуються статті для посібника «Життєві смисли наративної педагогіки і психології».
Підготовчий етап:
• було підготовано до друку та видано компаративний практико зорієнтований збірник: «Життєва компетентність у контексті діалогу педагогічних культур: Україна − країни Європейського Союзу (за редакцією І. Г. Єрмакова, Т. С. Антоненко).

На крилах успіху

У 2018-2019 н. р.  у гімназії реалізовуються  такі  експерименти:

  • дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня за темою «Дидактично-методичне й навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти» («На крилах  успіху»).
  •  «Розвиток життєвої компетентності учнів в інноваційному освітньому просторі гімназії на 2017-2022 роки» (відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 02.11.2017 р., № 1035).

Інформацію оновлено 10.10.2023