Засідання педагогічної ради  у форматі освітньої (не)конференції EdCamp «НУШ: навчання по-новому»

DSC_3868Перша передсвяткова робоча субота (21 грудня) для вчителів гімназії №59 імені О. М. Бойченка міста Києва пройшла ефективно, динамічно та надихаюче, адже всі стали активними учасниками засідання педагогічної ради у форматі освітньої (не)конференції EdCamp «НУШ: навчання по-новому» (модератор – Сапожник Н. І., заступник директора з навчально-виховної роботи).

DSC_3941На початку зустрічі позитивний настрій створили вихованці ансамблю бального танцю «Лілея». Теми для роздумів задали відповіді учасників подіумної дискусії – Антоненко Тетяни Стефанівни, директора гімназії; Покась Лілії Антонівни, кандидата педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри психолого-педагогічних дисциплін факультету природничо-географічної освіти та екології НПУ імені М. П. Драгоманова; Постернак Наталії Олександрівни, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри психолого-педагогічних дисциплін факультету природничо-географічної освіти та екології НПУ імені М. П. Драгоманова; Гуренко Юлії Миколаївни, вчителя початкових класів гімназії; Кондратюк Світлани Євгеніївни, вчителя фізики гімназії; Маніло Олени Михайлівни, учениці 11-А класу, президента Ради учнівського самоврядування.

DSC_4046Під час Speed Geeking педагоги мали змогу визначитися, яку експертну чи вчительську сесію вони хочуть відвідати. Освітні інструменти сучасного вчителя, інтерактивні методи й прийоми навчання: способи їх реалізації, мнемотехніка, ТРВЗ педагогіка, новий формат спілкування з батьками, способи формування м’яких навичок, порушення мовленнєвого розвитку в дітей молодшого шкільного віку та шляхи їх подолання – це ті теми, що об’єднали вчителів, викликали неабияку цікавість та сприяли активній участі у роботі сесій.

Під час брейк-кави відбувалося перше жваве обговорення:

  • А що було у вас?
  • А ми таке робили!
  • А у нас було ще крутіше!

DSC_4092Не могли ми оминути і тему, що найчастіше обговорювалася останнім часом в освітянських колах. Робота у наступній лінійці розпочалася з короткої інформації про дослідження PISA та результати участі в ньому українських підлітків у 2018 році. Потім учителі об’єдналися у групи для розв’язання завдань PISA, їх аналізу та напрацювання можливих змін у підходах до викладання.

Завершальний акорд поставила презентація Постернак Наталії Олександрівни «Лайфхаки для нестандартних уроків або як зацікавити покоління Z».

Слухаючи відгуки колег, чітко розуміємо, НУШ: навчання по-новому – важливе не лише для учнів, а, особливо, для педагогів! Для того, щоб надихатися, творити, змінюватися, брати відповідальність і натхненними іти до дітей – надихати їх!

Фото Покорської Дар’ї, учениці 10-А класу.

ФОТОЗВІТ