Добра справа 4-Г

S1500069 (1)Берези. Фенологічні квіти .

«Природа не має органів мовлення, але створює язики і серця, за допомогою яких говорить і відчуває» (В. Гете).

Обґрунтування проекту

Територія гімназії. На ній відбувається багато різноманітних заходів, а також це ідеальне місце відпочинку.  Тому гімназійне подвір’я має бути доглянуте, затишне і привабливе.

І перше знайомство дитини з гімназією починається  саме з подвір’я; перше враження від перебування в гімназії може посилити в дитині  бажання вчитися .

Дитина, створюючи квітники та висаджуючи дерева біля гімназії, бачить  плоди своєї праці  – і  це виховує в ній почуття гордості та власної гідності, своєї значимості.

У 2017 році 4-Г клас на чолі з класним керівником Гуренко Юлією Миколаївною вирішили долучитися до загальногімназійного  проекту «Творимо красу разом».
Тип проекту:

За видом діяльності: екологічний

За змістом: творчий

За кількістю учасників: груповий

За терміном виконання: довготривалий.

Автори проекту: батьки та учні 4-Г класу.

Керівник проекту: Гуренко Ю.Н. (класний керівник)

Консультанти: Антоненко Т.С. – директор гімназії, Шамота О.М. – заступник з ВР.

Цільова аудиторія: учні, батьки, вчителі гімназії, жителі мікрорайону.

Термін реалізації: І етап:  осінь 2017р.;ІІ етап:  весна 2018р.

 

ОПИС ПРОЕКТУ

Мета проекту:

– виховати любов до Батьківщини через взаємодію учасників проекту з природою;
– розвивати взаєморозуміння, галантність через спільну діяльність;

– мотивувати учнів до командної праці;

– стимулювання та реалізація нових ідей ;

– розвиток естетичних смаків;
– зробити гімназійний двір затишним і красивим, таким, що запам’ятовується;
– відновлювати і облагороджувати квітники, споглядання краси яких створювало б гарний настрій, відчуття гармонії з природою;
– виховування в учнів трудової, естетичної культури, створення умов орієнтації до природничих професій;

– навчити правил екологічної поведінки.

 


Завдання проекту:
– благоустрій гімназійного подвір’я та оформлення  з використанням навиків ландшафтного дизайну;
–  формування міцних навичок і вмінь щодо вибору асортименту насіння квітів та елементарних трудових навичок догляду за рослинами;
– поглиблення знань з природничих наук;
– виховання бережливого ставлення до природи, почуття любові до прекрасного.

 

Основні етапи роботи:

  І. Підготовчий

            визначення конкретної  мети, завдань на визначений період;

актуальність, необхідність, значущість, обраного напряму;

визначення часових інтервалів кожного етапу;

вивчення і збір інформації про крокуси, тюльпани .

  ІІ. Основний

проведення виховний годин з екологічних тем та правил ландшафтного дизайну;

висаджування берізок та квітів на гімназійній ділянці;

спостереження та догляд за деревами в осені і дослідження росту весняних квітів на початку весни;

  ІІІ. Заключний етап

Самооцінка результатів і процесу реалізації проекту.

Моніторинг зміни відношення до проблеми збереження первоцвітів.

Корекція результатів роботи, внесення необхідних коректив у роботу.

Створення презентації.

 

Таким чином проект «Берези. Фенологічні квіти ( крокуси, тюльпани)» дозволяє створити оформлення гімназійного подвір’я, забезпечити можливість пізнання і засвоєння системи знань, цінностей, морально-етичних та правових норм поведінки у навколишньому середовищі, екологічного виховання, де можна було б реалізувати всі свої здібності, запити, інтереси, ідеальну мораль маленького світу, де кожен відчуває себе комфортно, має широкі можливості для самореалізації, набуття життєвого досвіду.