Інформація  щодо організації дистанційного навчання в 1-11 класах  гімназії

0-02-0a-17b488aadb6c5fd75eaf003c3e012e2378047058391254495b688f843037e981_fullЗ 12 березня 2020 року в гімназії  виконання навчальних планів освітньої програми здійснюється  шляхом використання різних форм асинхронного дистанційного навчання.

Наразі ми вивчаємо й узагальнюємо досвід роботи педагогів з метою подальшого поширення найефективніших форм і засобів навчання, що сприяють опануванню учнями програмового матеріалу й формуванню в дітей однієї з ключових компетентностей  – самостійного навчання упродовж життя.

Дистанційне навчання – це виклик для вчителів, учнів  і батьків. Окрім звичної роботи з підручником, діти працюють на різних освітніх платформах, таких як: «МійКлас», «Прометеус», «Інтерактивне навчання» видавництва ‘‘Ранок‘‘».  Учні працюють над проєктами, готують творчі звіти. Для урізноманітнення навчання та дозвілля гімназистам (з урахуванням вікових особливостей) рекомендовано сайти, які допоможуть у самостійному опрацюванні тем, надано перелік сайтів із дитячою та шкільною літературою, список рекомендованих навчальних фільмів, а також фільмів  і мультфільмів для перегляду із сім’єю.

Учитель фізики Старий С.В. записав відеоуроки, які розмістив на YouToube-каналі; учитель математики Кабанець Т.І. для своїх учнів надала посилання на власні відеоуроки. Учитель інформатики Ільющенко О.Ю. активно використовує для  зв’язку  з учнями Мережеву академію «Cisko».

Для комунікації між усіма учасниками освітнього процесу  використовуються різні канали: соціальні мережі «Вайбер», «Телеграм», «Ватсап»,  «Фейсбук»;  програми «Zoom», «Skype»; електронне листування gmail, ukr.net та ін.

Проблеми,  які доводилось найчастіше вирішувати в період запровадження  обмежувальних заходів:

1.Не всі учні мають доступ до Інтернету.

2. Виникають технічні проблеми через перенавантаження освітніх платформ.

3.Не всі учні та вчителі на достатньому рівні володіють цифровими технологіями.

4.Низька мотивація деяких  учнів до навчання дистанційно. 

Станом на 20.03.2020 узагальнено інформацію щодо організації дистанційного навчання в 1-11 класах гімназії з метою оптимізації освітнього процесу в умовах карантину.

Зараз канікули, тому учителі працюють над складанням індивідуальних планів роботи, коригування навчальних планів, опрацьовують рекомендації щодо організації дистанційного навчання, зокрема оптимізації об’ємів завдань для самостійного опрацювання, організації відеоконференцій та онлайн-зустрічей із педагогами.